Fuar Hazırlıklarının Stratejik Planlanması
- Fuar ziyaretçi istatistikleri ve geçmiş yıllara ait performans raporları,
- Fuara katılım amaçları,
- Fuar için hazırlanan iletişim araç ve haberleşme araçları,
- İletişim mesajını destekleyecek sergi ve planların ve özel grafikler,
- Ürün sunum ve sergilemeleri, fuar alanında yapılacak gösteri tanıtım ve sunumları,
- Söz konusu fuar için hazırlanmış tanıtım planları,
- Bütçe tahminleri.
Stratejik planlar, genellikle fuarın misyon ve amaçlarını tanımlayıp bunların gerçekleştirilmesinde rol oynamakta ve şirketin uzun dönemli büyümesine katkıda bulunmaktadır.
5 Ocak 2008 Cumartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder